ponedjeljak, 10. listopada 2011.

American Express objavljuje API za digitalni novčanik platforma služiti, usredotočuje se na podatke i personalizacija

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Zv1J1fmiInM/:
Serve

Tijekom prošle godine, American Express je stvaranje nekoliko ključnih plaćanja partnerstva s tehnologijom tvrtke i pokrenula svoj ​​preuzeti digitalni novčanik, poslužite. poslužite integrira različite opcije plaćanja na jedinstveni račun koji se može financirati iz bankovnog računa, debitne, kreditne ili charge kartice. Tvrtka je također sletio niz unosan bavi prijevoznika partnera za služiti. Odvojena od Poslužite, American Express " nedavno partnerstva u platnom prostoru uključuju četvorinast , Facebook i čak Zynga za personalizirane ponude. Sjeli smo nedavno Harshul Sanghi, American Express "novi VP rast poduzeća Grupe za razgovor o Poslužite, digitalni novčanik i kako tvrtka planira dominirati plaćanja prostora.

Sanghi, koji je ranije direktor sjevernoameričkih venture aktivnosti za Motorola, pridružio AmEx u rujnu. Njegov fokus je na daljnji razvoj Poslužite brand i formiranju ove partnerstva koja bi proširio osnovicu kartice članica u nove segmente.

Sanghi objašnjava da, iako svaka tvrtka plaćanja (uključujući i Google) i kreditne kartice tvrtka je ispuštanje vlastitu verziju digitalnog novčanika, to je Što u novčanik da je doista važno. "Novčanik koji je najviše brand partnerstva je ono što kupci će također težiti", kaže on. I to novčanik treba vezati u nenametljivo s programe vjernosti, i virtualne valute, što je razlog zašto AmEx kupio virtualne valute Sometrics zarade platforme prije nekoliko tjedana. I novčanik treba pohraniti ponude i ponude, kao i da potrošači ne moraju nositi oko kupona ili popuste za pohranu.

Dok komercijalne partnerstva su definitivno ključ za široku privlačnost Poslužite, dio Sanghi je master plana u daljnjem Poslužite prisutnosti je vezu sa programerima. "To je teško za mobilne plaćanja startupima na ljestvici, bez partnerstva s nekim od glavnih financijskih partnera", objašnjava on. "Postoji puno propisa u smislu kretanja novca, i prijevare upravljanje i želimo biti partner mobilni plaćanja startupima misliti u tom prostoru." Sanghi kaže da u prvoj polovici iduće godine, American Express će otvoriti Poslužite platforma za developer zajednici.

Drugo područje gdje je American Express je fokusiranje svoje napore kada je u pitanju Poslužite je na podacima. "Podaci će biti razlikovati čimbenik u platnom prostoru", objašnjava Sanghi. Personalizirano iskustvo će biti ključna u pružanju digitalnih novčanik da potrošači stado, kaže on. I to ne samo podacima o kupnji koji American Express je u potrazi za moje.

Namjere podataka, strukturiranih podataka i nestrukturirane podatke će sve igrati ulogu u pružanju personalizirane iskustvo plaćanja na Twitter. To znači da analizira stvari kao što su Tweets, Twitter sentiment, svoje društvene graf, Facebook ažuriranja i više kako bi isporučio ciljane ponude. "Magija će biti u ženili strukturirane podatke i nestrukturirane podatke za rezultate u realnom vremenu", kaže Sanghi.

Sa 100 milijuna kartica članova, American Express podataka o mogućnosti su velike. No, privatnost je ključni problem u ovoj data mining, kaže San

Nema komentara:

Objavi komentar