subota, 24. rujna 2011.

Pitajte Slashdot: Najbolji autorskim pravima Uvjeti za rad?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B3k3PUJvH7o/Ask-Slashdot-Best-Copyright-Terms-For-a-Thesis:
plopez dobiva u prvom Slashdot podnošenje ovim pitanjem, piše: ". Ja sam Završavajući MS U prošlosti sam imao problema s pokretanjem kopije tuđih rada, zbog nedostatka Obavijesti o autorskim pravima na svoje teze ili disertacije ja ne." T želite da se dogoditi za mene. Znam vic je "nitko nikada neće pročitati vaše teze," ali u tankom priliku je korisno drugima ne želim ih da će biti potrebni da me uloviti za puštanje na slobodu. osnovi Želim reći: "Autorsko pravo je objavljen sve dok taj posao, odnosno izvatku iz pravilno se pripisuje Također, bilo objavljene izvatke ne mogu biti zaštićeni autorskim pravima od strane drugih stranaka, niti izvorno djelo u cijelosti.." Je li to dovoljno dobro? Ne želim se tereti legitimne koristi od posla, ali ja ne želim neki gusar dolazi zajedno i krađu iz javne domene. Je li javni dovoljno dobar? Ili ne dopušta da se rad ograničiti komercijalne interese? znam copylefta, a copyleft je obitelj Obavijesti o autorskim pravima i sam nesiguran koje je pravo za moju namjeru. Molim pomoć. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar