subota, 24. rujna 2011.

Netflix je bol blockbuster je dobitak

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/At0cJOvKXzU/:
Qwikster

Bilješka urednika: Gost autor Tien Tzuo je predsjednik Uprave Zuora , tvrtka pretplatu naplate. Prije toga je bio glavni direktor i strategija zaposlenika broj 11 na Salesforce.com.

Za godina, Ive 'je ukazao na Netflix kao jedan od svijetli primjeri pretplate gospodarstva. No, u dva bolno dugo tjedna, Netflix je preuzeo veliki pogriješiti, povrijeđeno povjerenje svojih klijenata, pa čak i otvorio vrata za svoje navodno dugo pobijedio stariji, blockbuster!

Malo zapamtite ovo. Netflix je počeo kao DVD-a poštom, ali s istim ograničenjima kao malo Blockbuster iskustvo (npr. naknada za zakasninu, i sl.). Zatim Netflix shvatio nešto važno koja je promijenila tvrtka zauvijek. Uspjeh nije bio vezan za broj DVD-a je isporučen. To je broj kupaca su i mogli zadržati. Bijesan lojalnosti kupaca je ključ za uspjeh tada i još uvijek je danas.

To je ono što Pretplata gospodarstva je sve o: izgradnji i zarade dugoročne odnose s korisnicima. A kupci trebaju da se osjećaju kao da su u kontroli odnosa, a ne usluga. Ako davatelj čini jednostranim promjenama na odnos, a cijena je jedan veliki, imate prekršio taj odnos i povrijedio kupca povjerenje. Ako ne daju mi ​​izbora, onda to nije veza.

Netflix je znao ovaj porast cijena i podjelu streaming i DVD-po-pošte je bio idući u biti katastrofalne. Kao davatelj, ne možete uzeti zdravo za gotovo odnosima s klijentima, a to je upravo ono što Netflix učinili.

Netflix je potez također je otvorila vrata za Lazar (tj. blockbuster) za skok natrag u kao legitimnu igrač. Streaming i DVD-po-pošte za $ 10/month za jelo pretplatnika ? Izgleda kao Blockbuster samo učio Netflix moć pakiranja i cijena u pretplati gospodarstva. Oni su samo dali Netflix je 24 milijuna kupaca drugi izbor.

Naravno, Blockbuster nije ni blizu Netflix u smislu knjižnica naslova, uređaja i dostupnost. No, Amazon je premijer. Dok je svatko piše da Netflix izbjegavao metak, sat otkucava. Izbor je klik daleko i Netflix bolje se bavi kako da ponovno izgradi povjerenje sa svojim klijentima.


Tvrtka: Netflix
Web stranica:

Nema komentara:

Objavi komentar