subota, 24. rujna 2011.

Alati vs Igračke: Zašto Timeline promjene Ništa

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/REHaWO_zohk/:
scaled.Screen Shot 2011-09-23 at 1.49.32 PM

Jučer Erick i morao sam zanimljivu raspravu o Facebook vs Google + i sam došao dolje na strani G +. Zašto? Budući da su važni alati, igračke nisu. Odobren Facebook 500 milijuna posjetitelja dnevno proves me krivo shvatiti u smislu brojčane, ali općenito upotrebljivost i kvalitetu, ja sam nevoljko dolaze dolje na strani Google Plus.

Kao što dobro znate, Facebook je osvojio internet sa svojim app značajkama i vremenski lice, pogled podataka koji nudi neku vrstu vremeplova u daleku prošlost. Vidjela sam slike moja djeca od godina, njihova lica implike i daleko više nego što su Natal sada. Bio je to sjajan osjećaj, ali to je trajalo možda petnaestak minuta. Sada Facebook pokazuje mi popis stvari koje se dogodilo otkako sam se rodio, prilično impresivno s obzirom sam proveo dvije trećine svog života, bez Interneta.

Google Plus, s druge strane, uvodi poboljšane Hang-izlaza. Ostavite ga na Google puhati svoj zamotuljak na produktivnost softvera. Dok sam pronaći vrijednost Google Plus sumnjivo u najboljem slučaju, mislim da vise-izlasci su veliki alat i prilično razoran. Soba koje mogu koristiti za dijeljenje skice, dokumente i fotografije? Bez potrebe za preuzimanje WebEx ili GotoMyPC neke druge smeće zaslona dijeljenje aplikacija? To je svijet želim da živite u.

Volim Google alata. Oni su dobri i jaki i korisni. Google Wave je super (dok je trajala) i objesiti-out su veliki za tech ljudi koji žele raditi zajedno. Njihov cilj je stalan erozija trenja između Google oglas proizvoda i internet i to kroz oslobađanje od alata koje je Google programeri žele koristiti.

Facebook, s druge strane, je u potrazi za magiju okidač koji će pretvoriti sve one oči u plaćati klijentima. Zynga Čini se da riješiti neke zagonetke prodajom društvenih igara, ali po objavljivanju Kronologija Facebook je očito odlučio mina vrijednih sadržaja već su - slike, postavke, i vaše preporuke. Činjenica da ja sada mogu ugraditi Rdio pjesme na moj vremenski vrlo govori: dodati u glazbi lice i da ste je dobio glazbeni dućan za suparnika iTunes.

To je alat vs igračke. Google Vam daje alate za rad u informacijskoj ekonomiji, dok Facebook vam daje igračke igrati u njemu. Nisam siguran što je bolje.

Došao sam do pokopa Google Plus i Facebook, a ne da ih hvale. Obje usluge su u osnovi put odvodi dizajniran u oba slučaja za moždani udar duše tisuća usamljenih ljudi. Koristim ih oboje, kako bi bili sigurni, ali se mijenjaju ništa s tim dodacima? Jesu li oni poboljšanje naše puno u životu?

Obožavatelji Neil Poštar će prepoznati malo stridency u moj glas i mislim da je opravdano. Baš kao elektronski mediji pod kontrolom naše svijesti prije dva desetljeća, jedan-na-jedan medijske kontrole naše umove u ranom 21. stoljeću. To će potrajati nekoliko generacija za nas postati imuni na sirena poziv društvenih medija i tehnologija će osigurati su se preselili na.

Postoji određeni teritorijalnosti varenje u G + / FB ratova upravo sada i ja brinuti da će uskoro bit će to kao korozivne kao android / iPhone se bori da jama brat protiv brata, a otac protiv sina. Ne kažem ja posebno briga tko pobjeđuje ovdje - da sam mogao uzeti ili ostaviti obje usluge i nitko od njih nije ponudio mi ništa izvan impresivan popis ljudi s kojima mogu komunicirati. Zahvaljujem obje ove usluge za tu priliku, sigurno, ali vjerujem da sam razgovarao s možda 100 ljudi u mom socijalne graf-line, pa čak i manje u stvarnom životu. U

Nema komentara:

Objavi komentar