utorak, 5. srpnja 2011.

Zvijezde Versus Veliki timovi

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/idPZytqwah8/:

To je istina u Silicijskoj dolini da se zvijezda zaposlenici vrijedi deset do sto puta više kao obični zaposlenici. Ovaj račun je posebno vrijedi za softver inženjera, ali se također odnosi na proizvod menadžeri, rukovoditelji prodaje i drugih ključnih zaposlenika. Ako ste zvijezda izvođač, nebo je granica u smislu onoga što tehnoloških tvrtki će biti spremni za privlačenje ili vas.

Vidjeli smo to opet i opet. Facebook kupio FriendFeed za 50 milijuna dolara samo da bi visoko talentiranih inženjera (co-osnivač Brett Taylor je sada Facebook CTO). Prošle godine, Google je 3,5 milijuna dolara protuponuda za osoblje inženjer da ga čuvati od odlaska na Facebook. I ove godine, to platio dva vrhunski proizvod menadžera koliko 150 milijuna dolara kako bi ih čuvati od odlaska na Twitter.

Najam zvijezde, a ne samo da će oni raditi nego svi drugi, ali oni će također podići učinkovitost cijele tvrtke. Ja sam svjedok to dogoditi na oba tehnologije i medijske tvrtke. Zvijezde dolaze i podići bar, i svi drugi pokupi svoju igru ​​kao rezultat (obje iz ponosa ili straha, ili neka kombinacija ta dva).

Ali ne svatko može biti zvijezda. A ponekad zvijezde nestati kada su izvađene iz okruženja u kojem su postali zvijezde na prvom mjestu. Harvard Business School studija jednom pogledao zvijezdu Wall Streetu analitičari i zaključio da ne imaju tendenciju da se, kao i kad su se preselili radnih mjesta. Daljnja istraživanja sugerirao da su neki od faktora za kretanje zvijezda uspješno su kako slični nove tvrtke je stari u smislu kulture i resursa, kao i sposobnost za zvijezdu ponijeti svoje momčadi.

Niti jedan od tih studija pogled na dinamiku tehnologija startups. Oni su usmjereni više na Wall Streetu ili velikih korporacija, gdje se zvijezde su definirani drugačije. Ipak, nedavno blogu po Fast Company suosnivač Bill Taylor pokušava primijeniti argument Silicijskoj dolini i kaže da su veliki ljudi precijenjena. Taylor donosi Boston Bruins i Dallas Mavericks kao counterexamples veliki timovi mogu raditi bolje od konkurenata s zvijezdom pojedinih igrača.

Kad sam retweeted ovaj članak prije nekoliko tjedana, Trg COO Keith Rabois gotovo odmah odgovorio , "da je u krivu." O da, ja sam pitao, što je Bruins? Za koji Rabois odgovorio:

Nema komentara:

Objavi komentar