petak, 15. srpnja 2011.

Studija: Ad mreže ne poštujući Ne-ne-Track

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/k--0ifsGnGk/Study-Ad-Networks-Not-Honoring-Do-Not-Track:
itwbennett piše "Prema novoj studiji na Sveučilištu Stanford Centar za Internet Society, gotovo polovica Network Advertising Initiative (NAI) članova koji Stanford proučavali lijevo praćenje kolačiće na mjestu nakon što je web korisničko isključeni iz ciljane oglase. NAI je izvršni direktor je rekao da bez konsenzusa o tome što učiniti-ne-staza znači, oglasne mreže nastaviti prikupljanje podataka iz poslovnih razloga, osim pružanja ciljanog oglašavanja. "Pod NAI samoregulirajući kod, tvrtke se obvezuju na pružanje isključiti iz uporabe on-line podataka za on-line ponašanju reklamne svrhe ", rekao je Curran. 'Ali NAI kod također priznaje da tvrtke ponekad je potrebno nastaviti prikupljati podatke iz operativnih razloga koji su odvojeni od ciljanje oglasa na temelju korisnika online ponašanje.'"

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar