subota, 23. srpnja 2011.

Samsung financira studij pronalazi 3D video uzrokuje dodatni naprezanje očiju, umor

Zanimljivi vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/D64YmEtvkiI/3d-video-causes-extra-eye-strain-and-fatigue-study-finds.ars:

3D prikaz uzrokovati dodatni zamor očiju, prema studiji objavljenoj u časopisu Journal of Vision je danas da je financiran dijelom od strane Samsung R & D ruku. Skupina istraživača s University of Califonia-Berkeley otkrili da kada ispitanika gledao 3D prikazuje, izvijestili su više naprezanje očiju i zamor, a manje jasnoće vida kasnije nego kad su gledali 2D video. Razlike između dubine ekrana i dubinu 3D slika je uzrokovalo najviše problema, iako Istraživači su također pronašli povezanost između dubinu slike i blizina zaslona također igrao ulogu u naprezanje očiju.

Dvadeset i četiri sudionika u istraživanju su prikazani 3D i 2D video na razne udaljenosti, a zatim odgovorio na upitnike o njihovoj zamor očiju, vrat i bol u leđima, i vizije jasnoće. U video isječke, autori su različite fokalne točke, koja je površine zaslona, ​​a vergence udaljenosti, što je gdje na slici oči pokušavaju da se usredotočite na. Za 2D video, ove točke su uvijek jedno te isto, ali u 3D video vergence udaljenost varira, a može biti dublje od površine zaslona ili ispred nje.

Sudionici odgovorio da su doživjeli više naprezanje očiju i zamor od video sa različitim vergence i žarišne udaljenosti, značajka 3D koja je odavno trebala uzrokovati naprezanje očiju. Self-prijavljena razlika između 3D i 2D nisu drastične, ali su bili značajni.

Drugi dio studije je utvrdio da, iako 3D je iscrpljujuća, u cjelini, sudionici su imali više problema s udaljenim prikazuje prikazuje sliku s vergence udaljenosti dublje od zaslona i kod prikazuje prikazuje slike iskakanje iz zaslona.

Ovo istraživanje je vrlo relevantan za 3D sadržaja dizajnera, koji bi mogao odrediti što da udubljenje ili pop out na zaslonu se temelji na očekivanom gledatelja udaljenosti. Međutim, studija također znači da 3D video koji je ugodnije gledati u kinu je nužno mnogo više neugodno gledati kada se gleda u dnevnoj sobi.

Nažalost za Samsung, financijski pristaše studija i proizvođača 3D televizori, istraživanja čini se da ukazuju na to da oni ranjavanje oči svojih kupaca.

Journal of Vision, 2011. DOI: 10.1167/11.8.11

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar