subota, 23. srpnja 2011.

7 načina Twitter mogao biti Pobjednička lokalne

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/EaUA1NbWwiU/:

Napomena urednika: Sljedeći gost post je napisao Victor Wong , predsjednik Uprave PaperG , lokalna oglašavanje tehnologije tvrtke.

Osvajanje "lokalni" ostaje jedan od najvećih mogućnosti na internetu danas, i čini se kao
iako Twitter je jedinstven položaj je otišao uglavnom nezapaženo. Danas, Twitter je nevjerojatan alat za
povezuje ljude na svijetu, ali to još uvijek nije uspješno povezuje ljude na mjesta na kojima skrbi
o tome. Ako Twitter izabrali kako bi se premostio jaz koji, ipak, veći angažman korisnika, pa čak i zarade
bi vjerojatno slijediti.

1. Twitter Mjesta
Što se dogodilo na Twitter mjesta? U 2010, Twitter stvara mjesto stranica za lokalne tvrtke (tzv. Twitter mjesta), ali oni su izgubljeni u novom redizajn. Početnog koncepta, a nedostaje vidljivost i komunalnih, pod uvjetom da dobar plan kako Twitter bolje mogli služiti svojim lokalnim tvrtkama da ih razlikovati od redovitih korisnika.

Prvi korak za Twitter će biti u figuring out kako razlikovati osobne račune od poslovnih računa. Gotovo pravo, Twitter Mjesta bi mogao postati go-to izvor informacija o svim poslovnim (nakon svega, tvrtke su više vjerojatno da ažuriraju svoje Twitter stranici preko svoje web stranice). Novi Twitter Mjesta mogao povezati mjesto stranicama s odgovarajućim poslovnim računima, kao i agregata sadržaj iz drugih lokalnih izvora slično onome što Google radi s svoje mjesto Stranice.

2. Gdje Pratite
Osim "Tko slijediti," Twitter treba stvoriti "Gdje slijediti" odlomak koji bi sugerirao površina Twitter mjesto stranica, čime se povećava vidljivost Twitter mjesta. Ne samo da će se povećati korisnički angažman, ova značajka je također će generirati moguće oglasni prostor za "zvanje mjesta" proizvod koji će biti lokalni ekvivalent "Promoted Računi" već se prodaje.

3. Mjesto Trendovi
Twitter bi trebao biti krajnji federator check-ins, i eksplicitno (četvorinast, geo-tagged tweets) i više implicitno (Instagram). Većina položaj temeljen usluge već emitira informacije na Twitter, koja je i dalje nepristrano bez vlastitog natječu usluga, za razliku od Facebooka. Da se zbroji emitiraju podatke o lokaciji, Twitter zapravo mogu organizirati što se događa u određenom susjedstvu ili mjestu i pokazati Trending mjesta. Ovaj koristan alat i stvara još jednu priliku prirodne oglasa - Promoted Mjesto trendove.

4. Geotargeted Tweets
Za veliki lanci, jedna dilema je kako koristiti Twitter za pokretanje lokalne, trgovina-specifične promocije. Cvrkut
treba omogućiti plaćanje oglašivača geo-cilj tweets na sljedbenike u određenom mjestu. Na taj način, nacionalno-lokalne tvrtke s više lokacija, kao što su Whole Foods i Best Buy, možete poslati tjedno Specials specifična za određene regije, bez straha od otuđuju korisnicima u drugim područjima.

5. Lokalni upozorenja
Svatko tko ima koristi Twitter mogu vam reći da je zlatni rudnik informacija o vašoj zajednici - ako znate kako tražiti ispravno. Da bi se ljudi smatraju lokalni sadržaj, Twitter mogao ponuditi "Google Alerts" kojim korisnici dobili obavijest kada ključnih riječi (mjesta, ljudi, itd.) pojavljuje se u blizini. Ljudi tada mogu biti odmah obaviješteni kada je škola, dijete, ili važnih lokalnih pitanja čini vijest.

6. Vjernost nagrade
Bilo poslovnih želi nagraditi svoje najbolje klijente i Twitter trebali bi ga mrtav-jednostavno nagraditi novim sljedbenicima ili zagovornika. Mnogi vlasnici poslovnih bi volio reći: "Hvala za sljedeće mog restorana, ovdje je voucher za besplatan predjelo!" Treći-dio napora, kao što je PaperG Polly.IM, već počeli raditi nešto slično s velikim uspjehom.

7. Promidžbeni Retweets za lokalne trgovine
Zamislite kombinirajući skupine kupnju poludjeti s platforme kao temeljno socijalne kao i Twitter. Cvrkut
ima trgovina priliku za ulazak u lokalnu ponude prostora, čineći ga

Nema komentara:

Objavi komentar