subota, 23. srpnja 2011.

Ja ne želim biti raznolikost kandidata

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/zTlpJkEXwjo/:

Bilješka urednika: Gost autor Bindu Reddy je predsjednik Uprave MyLikes , riječ-od-usta oglasne mreže financira bivši Googlea .

Kad smo podizanje naše anđeo krugu, imao sam telefonski razgovor s istaknutim Silicijskoj dolini investitora koji nisu imali vremena za susret mi je licem-u-lice, ali je bio zainteresiran za ulaganja u MyLikes jer sam bio ženski poduzetnik-zvani "raznolikosti kandidata. "

Iako je teško reći da nema novaca, pogotovo kada netko to daje vam čak i bez slušanja što je to što radite, osjećao sam se uvrijedio i nesretan. Osjećao sam da sam dovoljno kompetentan da dođu do novca i graditi uspješno poslovanje, bez obzira na moje spol, a ne zbog toga.

U svim pravičnost, to anđeo i mnoge druge pristaše žena u tehnologiji imaju dobre namjere. Međutim, oni ne shvaćaju da je poziv iz nečijeg spola oni čine sustav manje meritokratske.

Dolazeći iz Indije, imam osobne perspektive na nenamjerne posljedice takve politike. Moj alma mater ( Indian Institute of Technology ) je vrlo meritokratske institucija upis temelji se na potpuno objektivnim kriterijima: stog rang u jednoj prijamnom ispitu koje studenti diljem zemlje.

Međutim, postoji jedna iznimka: određeni broj mjesta rezervirana su za studente iz kaste koji su povijesno bili diskriminirani. Ona pomaže u nekim slučajevima pružajući mogućnosti za ljude koji stvarno mogu ih koristiti, ali u većini slučajeva to jednostavno ne radi. Ona potkopava stvarno dobrih ljudi koji bi bili primljeni bez kvota i uzrokuje puno nesigurnosti i stresa među ljudima koji nemaju sposobnost da se nosi u vrlo konkurentnom okruženju. Tu je i puno ljutnje i ogorčenosti od drugih koji samo propustila dobivanje upis, kao dobro.

Koračni natrag, na više temeljnoj razini, nisam stvarno siguran da bi trebali brinuti o nedostatku žena u tech ništa više od brige o tome zašto nema više žena vozači kamiona ili više muških medicinskih sestara.

Žene i muškarci su različiti. Čak iu idealnom svijetu, gdje su žene i muškarci imaju slobodu odabrati ono što želite učiniti, bez predrasuda ili pristranosti društvene, mi ćemo i dalje imati muške i ženske prevladavaju zanimanja.

U osnovi, ljudi će gravitiraju zanimanja i karijere koje su dobri u ili imaju urođene prednost u.

To je rekao, mi smo još uvijek daleko od tog savršeni svijet. Žene imaju tendenciju da se plaća manje od muškaraca , čak i ako oni izvode jednako dobro i nitko ne negira da još uvijek postoje mnoge predrasude protiv žena, čak iu zanimanja koja su vjerojatno da će biti bolje u. Premda Mislim da bismo trebali učiniti ono što možemo njegovati ravnopravnosti spolova, ne vjerujem povlašteno postupanje ili da raznolikost kvota je odgovor.

Kvote uvijek imaju tendenciju da se loše za sve zainteresirane u dugoj vožnji, ženske kandidat koji je dobio posao jer je žena, hiring manager koji svibanj imati ugrožena s B igrač i ostatak tima, koji će uvijek luku misao - "ona je mjesto gdje je ona, jer ona je žena." Najgore od svega je pravi štetu na žene koje su jednostavno bolji na svoja radna mjesta.


Nema komentara:

Objavi komentar