srijeda, 20. srpnja 2011.

Razvoj vijeća pita je li AAA Igre su preduge

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/QZKK2D_hvzA/Developer-Panel-Asks-Whether-AAA-Games-Are-Too-Long:
Gamespot izvješća o raspravi na Razviti 2011 konferencije u kojoj ploči dizajneri igara raspravljali da li nedavni velikih proračuna za tisak kao što su Heavy Rain i LA Noire je predugo za tipične igra ukusu. Citiram: "'Igrači gube strpljenje, rekao je [Alexis Kennedy u Failbetter Igre], kada je pitao o njegovim vlastitim iskustvima s Heavy Rain', tako da mnogi ljudi ne dođete do kraja i izgubiti puni učinak priče." On nije bio besplatan svoje priče ili, propitivanje korist temeljeći igre na dugo-oblik pripovijedanja, kao što su film, što je rezultiralo u 'bastardized' pričom koja se ne sasvim raditi. ... Voli društvene i casual igara , osobito jeftine igre dostupne na mobitel, promijenili su očekivanja igrača, vijeće zaključuje. Budući da su gameri plaćaju manje novca, ima manje potrebe za stvaranjem 10-sat-plus igranja iskustva, jer potrošači više ne osjećaju shortchanged. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar