srijeda, 20. srpnja 2011.

Dnevni Deal Statistika: Veliki igrači kontrolirati igru, mobitel je gore (Oh, i životinja su imena u)

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Dm13c6JCI_8/:

Danas, u BIA / Kelsey je "ponude 3D" konferencija u San Franciscu, Dan Visnick, potpredsjednik marketinga u Dealmap , zajednička neke uvide u postojeće krajolik dnevnih ponude. Dealmap, spremište svakodnevno bavi prikupljenih od preko 350 izvora, omogućuje korisnicima da biste vidjeli lokalne ponude u obliku karte, zajedno sa recenzijama i relevantnih informacija - na webu i na mobitel. I kroz API i DealExchange usluga, koja omogućuje tvrtkama lako distribuirati bavi preko raznih kanala, Dealmap je omogućiti novi članovi u prostoru za brzo popuniti svoje aplikacije s većina bavi.

Kroz podataka tvrtka je prikupljanje preko DealExchange i izvan nje, Visnick je rekao da je postalo vrlo jasno da je industrija još uvijek vrlo teška vrhu, kao što su 80 posto bavi nude kao malo kao 20 izvora. Inventar je, dakle, i dalje je u velikoj mjeri pod kontrolom vrha nositi igrača, s gotovo 70 posto zaliha kontrolira 10 izvora, a 40 posto pod kontrolom prva dva. Pretpostavljam, iako Visnick nije rekao konkretno, da su ta dva mjesta su nitko drugi nego Groupon i dnevni socijalni.

Među najboljih web stranice, prosječna inventara za svako tržište, Visnick rekao je 6,25 po danu - u odnosu na središnju inventara na dan, što je 1,29. Dakle, čini se da razlika u inventaru između bigs i startups još uvijek prilično značajan, s pola 350-plus se bavi web-mjesta nude samo 1 do 2 ponude po danu.

A kad je u pitanju nacionalna distribucija, većina dnevnih bavi stranice su u manje od 10 velikih tržišta. Samo u 20 posto dnevnih bavi igrači su na jedinstvenom tržištu, dok je 69 posto mjesta su između 2 i 9 tržišta, što znači da gotovo 90 posto mjesta u manje od 10 tržišta. Naravno, kao i Laura opasnosti Owen od paidContent ističu , to će vjerojatno promijeniti u bliskoj budućnosti kao web giganti poput Facebooka (koji samo u partnerstvu s AmEx stvoriti dnevni ponude platforme ) i Google - one s utvrđenim nacionalnim mrežama - roll out vlastite verzije.

U druge značajne trendove, Visnick rekao da mobitel postaje mnogo veći faktor u prostoru, puzav do 32 posto posla prostora, u odnosu na webu na 61 posto, i e-mail na 2 posto. Mobitel bavi prostor je stvarno počeo zagrijavati u posljednje vrijeme, sa AT & T skakanje u dnevni posao igra jučer, nudeći svakodnevno bavi kroz YP.com. Četvorinast je također najavio je prošlog tjedna da će se distribuirati AT & T posla Dan na svoj ​​10 milijuna korisnika + .

Također vrijedi spomenuti: BI napomenuti da venture kapital tvrtki ulaže 1,6 milijarde dolara kapitala u dnevnom se bavi web-mjesta do sada u 2011. Iako je broj dnevnih se bavi web-mjesta je upeterostručio u posljednjih godinu dana, samo 22 poduzeća dobilo financiranje u posljednjih godinu dana. I, 270-neke tvrtke prati Daily Deal medija, samo 32 dobilo sredstva od "investitora zajednici". Opet, prvih deset bavi web stranice su one rastu masnoća na VC dolara (Groupon, dnevni socijalni), dok se preostali bore za stol bilješke.

Ipak, najzanimljivije trend sve navedeno od strane Visnick bi trebala biti da 5 posto svih dnevnih bavi web stranice su sada koristite neki oblik životinjskog ime. DealChicken, Rhino ponude, TownHog, Deal roda, Zec Pack, i Rumba ribe su među životinjama srodnih web lokacija koje dolaze u obzir. Čini se da postoji samo nešto o životinjama na kojoj piše "popust". Ja ću ga ostaviti do vas, čitatelja, kako bi se utvrdilo značaj - ako je bilo - te sočan trenda.


Nema komentara:

Objavi komentar