petak, 29. srpnja 2011.

Microsoft razrjeđuje Open Source, novca 'Open Površina'

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZW8qQcImI3U/Microsoft-Dilutes-Open-Source-Coins-Open-Surface:
sfcrazy piše "Sada, Microsoft je kovanje još jedan termin za daljnje zbuniti korisnike - 'Open površine." Viši direktor za open source zajednice u Microsoftu, Gianugo Rabellino, rekao je u OSCON 2011 da klijenti ne skrbi o temeljnim platforme dok API-ja, protokole i standarde za oblak otvorena. To je kada je bacio izraz 'otvorena površina . '"To čini se da imaju više od zrna istine da je - nakon svega, programeri su stvaranje open-source softver sa zatvorenim-source programski jezici za mnogo godina, a ja sam sigurno više impresioniran Google spremnost da me pustiti izvoz moje podatke od sam isključen činjenicom da oni koriste mješavinu otvorenih i zatvorenih source softvera za pokretanje Google cirkus.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar