srijeda, 8. lipnja 2011.

Što Gradovi želite da se vaše IT vještine?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/W_e7-zpBJXc/What-Cities-Want-Your-IT-Skills:
itwbennett piše: "Jeste li SQL stručnjak? Provjerite apartmana u Jacksonville, Florida. Oracle više vaše brzine? Voditelj dolje u Dallas, Texas. Tražite posao koji koristi Windows vještine? poslati neke biografije za Providence, RI Blogger Kevin Fogarty izgleda na vrhu vještine potražnje u SAD-najbrže rastuća IT posao tržišta i smatra da različiti gradovi žele različite vrste techies. " To me podsjeća na nedavno objavljenu knjigu Tko je vaš grad? S obzirom koliko ljudi svih pruge živjeti u bilo kojem velikom gradu, i koliko migracija ide na posao, školu ili iz drugih razloga (ja sam razmišljati o nekoliko sam živio u, kao što su Austin, Seattle, i Philadelphia), to me zadivljuje koliko je jak su razlike u društvenoj atmosferi između gradova.

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar