nedjelja, 12. lipnja 2011.

Pitajte Engadget: najbolji (non-gaming), bežične slušalice?

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/06/11/ask-engadget-best-non-gaming-wireless-headphones/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan's Pitajte Engadget upit dolazi nam od čitatelja začeća, koji je prilično smiješan priču. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.

"Što je najbolje bežične slušalice na tržištu (non-gaming slušalice - nema potrebe za mikrofon) najjeftiniji dolar dok slušate glazbu / TV oko moje domaćinstvo i dvorište. Za jedan caveat je da ja ne posjedujete iPod, tako da oni pravedan potreba za rad s normalnim 3.5mm stereo slušalice. Ono što je doista važno za mene je vjernost zvuka, i nadamo se udaljenosti od odašiljača. Čini mi se da 900MHz je tako prošle godine, a ja sam umorni od slušanja moj susjed žaliti braka kad jedinici Ja sam trenutno koristite pokupi joj telefonske pozive. Ja sam ne boji se plaćaju $ 300 do $ 400, ako treba, ali naravno, najjeftiniji opcija je poželjna. "

Evo, ovaj čovjek treba pomoć. On treba slušalice koje reproducirati glazbu, ne naljutilo razvod pozive. Molim pomoć ako stavite neko znanje u komentarima ispod. Hvala Vam. Hvala Vam.

Pitajte Engadget: (non-gaming), bežične slušalice? Najbolje prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 11 lipanj 2011 23:25:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar