ponedjeljak, 25. travnja 2011.

Naslov natjecanje: Spike Lee traži od Obame da osmijeh za kameru

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/04/25/caption-contest-spike-lee-asks-obama-to-smile-for-the-camera/:
Samo zato što to može ne znači da biste trebali ...

Joe Flatley: "Samo minutu, 6 Djevojka je streaming na Netflix."
Richard Lawler: "Dajte mi 20 D Energizers."
Terrence: "Pitanje je samo: kaleidescope ili vrtlog?"
Brian: "Im 'ne uzimajući bilo koji barovi prava. Jesam li drži ovo?"
Zach Honig: "Hej Richard Branson, Našao sam vaš dvojnika!"
Michael Gorman: "Ja sam ne siguran što je više nespretan - fotografije sa tableta ili beretka / rol mode kombinirani"
Chris Pastrva: "Bio sam u nadi da se Rosie Perez, ali mislim da ćete to učiniti."
Don: "To je još uvijek svoj ​​potez u riječi s prijateljima, gospodine predsjedniče."
Tim: "U redu Barack Obama, možete ga omesti dok sam prišuljati i ..."

Naslov natjecanje: Spike Lee traži od Obame da osmijeh za kameru prvobitno pojavio na Engadget na ponedjeljak, travanj 25, 2011 16:51:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor ABC World News | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar