petak, 25. ožujka 2011.

Pitajte Engadget: najbolje ergonomsku tipkovnicu za Mac?

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/03/24/ask-engadget-best-ergonomic-keyboard-for-a-mac/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan je Engadget Postavite pitanje dolazi nam iz Andrew, koji nije zainteresiran za dobivanje ikada CTS. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.
"Ja kupio moj prvi iz Apple računala nekoliko mjeseci prije (15-inčni MacBook Pro) i Ive 'bio koristeći ga intenzivno oko kampusa. Nisam ga previše dati obavijest u početku, ali tipkovnica je stvaranje mene razviti zglob problema (možda carpel tunela?). Moji ručni zglob je ranjavanje toliko da nisam mogao spavati jer je moj ručni zglob bi zadržati trzanje. Kupio sam Logitech Wave Pro, koji je pomogao moj zglob problem puno. Problem je, Logitech pao OS X podrška za Logitech Wave prije gotovo dvije godine, i mnogi moji gumbi su mapirani na pogrešan način.

Koji ergonomsku tipkovnicu bi vam predlažemo? Ja sam otvoren za sve. Bluetooth je bonus, tako da ne morate brinuti o prijamnik, ali ako to degradira performanse / brzina tipkovnice onda ja to ne želite. Hvala! "
Znamo Andrije ne samo ovdje. Postoji jednostavno nisu dovoljno legitimne ergonomsku tipkovnicu mogućnosti da savršeno radi s OS X, ali nadamo se da su jedan ili dva koji su stvarno napravili ste sretni ljudi. Javite nam u komentarima ispod, cool?

Pitajte Engadget: ergonomsku tipkovnicu za Mac? Najbolje prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 24 ožujak 2011 22:24:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar