nedjelja, 16. siječnja 2011.

Savjeti o podučavanju Linux Za CS freshmen?

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/u95stKbsY8Y/story01.htm:
copb.phoenix piše "Ja sam student računalnih znanosti studentske učionice nastava računalstva do brucoš razred, uzimajući gotovs to ići preko glavne ins i outs Linux terminal i grafičko sučelje. Dok sam svoje ideje i profesor na toj klasi da se osloni na, ja sam ga pronašao teško dobiti nekoliko učenika da sam pokušao naučiti u prošlosti povezati točkice i razumjeti kako se to odnosi na ono što već znaju o računalima. Se bilo tko vanjska strana ima imati bilo koji savjet o kako da se uključe i nadahnuti našu nadolazeće razred? (Možda važno: Naši strojevi su trčanje Ubuntu Hardy.) "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar