petak, 24. prosinca 2010.

Pitajte Engadget: najbolji visok-kapacitet (250GB ili više), prijenosni media player?

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/12/23/ask-engadget-best-high-capacity-250gb-or-more-portable-media/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan je Engadget Postavite pitanje dolazi nam iz Dhruv, koji treba da žive oko 20 godina u budućnosti, gdje se sve PMPs početi na 160GB. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.
"Tako sam ljubitelj glazbe sorti i moja (već komprimirani) iTunes knjižnica je bliži 150GB. JA naviknut imati iPod Classic 160GB, ali to ne dopušta puno raste sobi. Vidjevši što su Apple je ljepušan velik dio odustala na Classic budućnosti, nadao sam se da je drugi igrač vanjska strana ima koji će imati veći kapacitet diskova u njemu. Znam Toshiba čini 240GB i 320GB 1,8 "disk, ali ništa ne vidim ga koristite.

Isto tako, ja bih rado za to imaju fizičke tipke. I kao Classic, trebalo bi biti prijenosni. Vidio sam Archos 5 online i to je ogroman. Uglavnom, moj idealan igrač je iPod Classic od najmanje 250GB HDD unutra. Hvala! "
To je sramota da Kolegica je sjajan X7 vrhovima se na 160GB, drugi da bi se čvrsti rastvor. Izvan Archos 5, se bilo tko imati bilo koji kruti, visok-kapacitet rješenja? Izgleda kao vaš najbolji kladiti se može uloviti na donjem kraju PMP da ću držati 1,8-inčni disk, a zatim hack veći u sebe.

Pitajte Engadget: najbolji visok-kapacitet (250GB ili više), prijenosni media player? prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 23 pro 2010 22:32:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar