petak, 24. prosinca 2010.

EOps Noisezero ja + Eko slušalice dobiti cornstartch izgradnji, prst-friendly dizajn (video)

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/12/23/eops-noisezero-i-eco-earbuds-get-cornstartch-construction-fing/:
Teško je reći kada (ili ako) ti beauts će ikad hit na tržištu, ali smo sve ideje koje bi potez prilično žustro ako smještena u neopisiv vrstu trgovine koja ima tendenciju da se prodaju voće, periferija i stvari teško s prefiksom "i . " Dizajniran Michael Young ima teamed up s EOps stvoriti Noisezero ja + Eco Edition slušalice, koji su konstruirani s kukuruzni škrob (znate, u čast Ma Zemlje), opremljen sa iPod / iPhone-friendly inline daljinski i odjevenog s jedinstvenim dizajnom koji navodno ga čini lakšim za tim biti umetnuta u jedan uho kanal. Mi smo rekli da na kraju ćete biti dostupni u ugljen, rustikalni smeđa, ponoćno plava i žalfije, i da, torbica će biti uključeni. Previše loš postoji nary savjet o tome gdje zapravo možete kupiti 'em, ali je video samo ispod break će vam dati bolju ideju o tome što se za lov.

Nastaviti čitanje EOps Noisezero ja + Eko slušalice dobiti cornstartch izgradnji, prst-friendly dizajn (video)

EOps Noisezero ja + Eko slušalice dobiti cornstartch izgradnji, prst-friendly dizajn (video) prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 23 pro 2010 19:58:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink Gizmodo | izvor Michael Young , Dezeen | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar