subota, 4. prosinca 2010.

Pac-Man's Ghost Ponašanje algoritmi

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lvPGMTbB-YU/story01.htm:
Anonimni čitatelj piše: "Ovaj članak je vrlo zanimljiv opis algoritama iza duhova u Pac-Man. Nisam imao pojma o većini ovih informacija, ali to je vjerojatno zato što je teško za proučavanje duhova kad umrem svakih 30 sekundi. Citiram: "duhovi su uvijek u jednom od tri moguća načina:. Chase, scatter, ili Prestrašeni" normalni "način s duhovima slijedila Pac-Man je Chase, a to je onaj koji oni provode većinu svog vremena u. Dok je u Chase način, svi od duhova korištenja Pac-Man položaj kao faktor u odabiru svoje ciljne crijep, iako je više značajan za neke duhove od drugih. U Scatter načinu rada, svaki duh ima fiksni cilj pločica, od kojih je svaki nalazi samo izvan drugačiji kut labirinta. To uzrokuje četiri duhovi kako bi rastjerala na uglovima kad god su oni u ovom načinu rada. Prestrašeni način je jedinstven jer duhovi nemaju određene ciljne pločice dok u ovom načinu rada. Umjesto toga, oni pseudorandomly odlučiti koje se okreće da bi na svakom raskrižju. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar