subota, 4. prosinca 2010.

Govor balon u obliku Govori-er sada na prodaju, mi se slušati

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/12/04/speech-bubble-shaped-speak-er-now-on-sale-we-take-a-listen/:
Čak i za renomirane utičnicu poput Art Lebedev studio , to je teško dobiti quirky, dizajn-centric proizvoda u komercijalizirane, utrka do dna svijeta. Daleko previše često, snovi umiru u proizvodne linije, a neke od najbolje dizajnirane opreme u svijetu staje na ploči za crtanje. Nekako ili neki drugi, Sherwood Forlee i Mihoko Ouchi uspjeli prevladati tradicionalnu proizvodnju ograničenja i donijeti ovaj fantazija u život. Ako ćete opoziv, čuli smo. 'S Speak-er još u siječnju ove godine, i dok smo znali su planovi u mjesto kako bi se početi isporučivati 'em krajnjim korisnicima prije zore 2011, možemo održavati zdrav razina skepticizma - postoji ništa kao prilično srce-wrenching kao da vaš mjehurić praska, nakon ratcheting svoje nade gore previsoka, znaš? Danas, mi smo oduševljeni reći da Govorite-er sada kupac za one s 99,95 dolara na pretek, a ako vam je stalo da čuju što mi mislimo o tome većina strašan set stol govornika ovog planeta ikada poznata, glava pravo na prošlost break.

Nastaviti čitanje govora mjehurića u obliku Govori-er sada na prodaju, mi se slušati

Govor balon u obliku Govori-er sada na prodaju, mi se slušati prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 4. prosinca 2010 17:25:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor Speak-er | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar