subota, 15. listopada 2011.

Padfone, većina nenamjerno Funny lansiranja proizvoda ikad

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/UpyAgyb9r6o/:
Screen Shot 2011-10-15 at 12.54.24 AM

Naravno ovo Padfone stvar (da je stvaran ) dogodio u svibnju, ali sam ga vidio i ne mogu prestati smijati i ne može usredotočiti na druga stvar sam pisao pa sam ga ovdje objavljivati, preuzmite ga iz moje sustava, Arrington stilu.

Asus "pokušavajte zaobići inovator je dilema za Frankensteining dvije Apple proizvoda, isprekidanih po "prekršiti pravila" i "inovacija iznad očekivanja", grafika, me valjanje na podu smijeha moje dupe off.

Način da ide Asus, između "Je li ovo pisanje ili Telefon u pisanje?" I "Tko je me zove? Whoah, "Ja sam bez riječi.

Wired viši urednik Bill Wasik razmišlja ranije , "Trebamo izraz za kulturne proizvode koji su (a) ne šali, ali (b) netko uključen u njihovu stvaranju jasno." Ok, će Stoner na Asus odgovoran za ovo molimo FESS u Komentari?

Dodatak: U slučaju da netko je bio zbunjen da gdje Padfone uklapa u velikoj shemi stvari, ljudi više na Digital Inspiracija su stvorili ovu ruci Venn dijagrama.



Nema komentara:

Objavi komentar