utorak, 19. srpnja 2011.

Za Dentsu - Ekskluzivno - Prodaja Prikaži oglase za Skype u Japanu

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/np661T-2neU/:

Marketing i oglašavanje div Dentsu je potpisao ugovor (PDF) s Skype ponuditi prikazivati ​​oglase u Japanu. Prema uvjetima sporazuma, Dentsu će služiti kao ekskluzivni partner za prikaz oglašavanje Skype u Japanu od srpnja 2011, barem za reklamne kampanje koje nisu multi-nacionalne ili multi-regionalni u prirodi.

U studenom 2010, Apple i Dentsu najavio partnerstvo koje je potonji odgovoran za prodaju IADS u Japanu. Dentsu također radi s Facebooka i OpenX .

Dentsu će početi prodavati digitalne Skype inventara, koji će se pojaviti u "Home" karticu Skype za Windows (verzije 5.1 i više) s trenutnim učinkom.

Prema dvije tvrtke, Skype korisnicima u Japanu provode prosječno 2 sata mjesečno na Skype Home. Sve u svemu, Skype ima prosjek od 170 milijuna korisnika mjesečno diljem svijeta i oko 30 milijuna istovremenih korisnika na vrhuncu puta od ožujka 2011.

Oglasi na Skype kuće su obično veće od tipičnih banner oglas, i proširiti za dva puta njegove izvorne veličine (i interaktivne elemente) na klik. Prema uvjetima sporazuma, broj oglašivača na Skype su ograničene na jedan dan.

Interaktivni oglasi za Skype Windows klijenti su izašla iz ožujka 2010 .

Dentsu i Skype naglasiti da je ovo samo prva faza njihove veze.

Nevjerojatno, ali Dentsu je izvorno osnovan davne 1901 (da, to bi bilo 110 godina prije). Ona trenutno ima blizu 20.000 zaposlenih širom svijeta za servisiranje oko 6.000 klijenata.

Tvrtka povremeno ulaže u američkim tvrtkama kroz svoje podružnice CCI, što ste napravili mobilni oglas mrežnom operatoru JumpTap i online video društvo Brightcove , na primjer.


Nema komentara:

Objavi komentar