utorak, 19. srpnja 2011.

<em>Lanac Svijet</em> - Inovativni dizajn igre Sparks Rasprava

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/god96XmFSqo/emChain-Worldem-mdash-Innovative-Game-Design-Sparks-Debate:
Priča u Wired karte tijek lanca svijeta, video igre dizajnirao Jason rohrer se razlikuje od bilo koje igre koji su došli prije njega. Citiram: "Bilo bi postojati na [USB bljesak voziti] i nigdje drugdje Prema skup pravila definira rohrer, samo jedna osoba na zemlji mogao igrati igre u isto vrijeme igrač bi izmijeniti igre okoliš kao što su se preselili.. kroz nju. Zatim, nakon što je igrač umro u igri, oni bi proći Memory Stick na sljedeću osobu, koja će igrati u digitalnom terenu mijenjati svoje prethodnika i na i na godinama, desetljećima, generacije, epohe. U rohrer um, svoju igru ​​će dijeliti mnoge osobine s religijom-sveti Kovčeg, skup zapovijedi, osjećaj tajnovitosti i mortaliteta i mistične iščekivanje. To je bila ideja, u svakom slučaju, prije nego što se počeo čudno. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar