utorak, 19. srpnja 2011.

AmEx povezuje s Facebooka susret-manje ponude i omogućuje Merchants Idi socijalne

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pOd1ZGbCmUE/:

American Express će sve u na dnevni bavi poslovanja, udaranje bave Facebook koji je sličan onome već je s četvorinast . Kroz novi Facebook aplikaciju pod nazivom " Veza, kao, ljubav , "AmEx kartice mogu povezati svoje kartice na svoje Facebook računa baš kao i oni već mogu povezati svoje kartice za svoju četvorinast račune. Nakon što su tako oni će dobiti ploči bavi od brandova kao što su Whole Foods, Dunkin 'Donuts, Virgin America i športa uprava. (Takve se ponude razlikuju se od ponude za Facebook , koji se Facebook izvori)

Za razliku od Groupon ili LivingSocial, te AmEx ponude ne zahtijevaju da bilo tko prije kupnje bilo čega ili bilo koji predstavljaju kupone na trgovce. Jedan od najvećih izazova za svakodnevno bavi industrija kako se mjeri koliko je ponuda zapravo otkupljeni na tisuće različitih sudjeluju poduzeća. No, AmEx je prednost ovdje da je već plaćanje mrežu koja je postavljena i prihvaćen u velikim i malim tvrtkama diljem svijeta. Svi ljudi imaju učiniti je kupiti nositi stavku s AmEx karticu i oni će biti dodijeljen posao iznos. Facebook obrat je da se bavi vidite pod utjecajem onoga što vi i vaši prijatelji "kao" na webu pomoću Facebooka kao gumb.

Premda su mnoge od ponude na pokretanje su s nacionalnim marke, AmEx je utjecati na odnose sa manjim lokalnim trgovcima. To je pokreće program usmjeren na njih se zove Idite socijalne koja omogućava trgovcima da upravljaju bavi preko oba Facebook i četvorinast, s drugim društvenim mrežama biti dodan u budućnosti. Poslovni vlasnici će moći za stvaranje vlastite kupon-manje se bavi u self-služe način da se aktivira svaki put kad netko sa računom povezane kupuje posao stavku. Self-služiti je izazov do sada s lokalnim trgovcima, ali AmEx može na tržištu kako bi ih kroz svoje postojeće kanale.

Idi Socijalni će također omogućiti trgovcima da stavite svoje lokacije na društvenim mrežama poput Facebooka i četvorinast, te pratiti njihov posao kampanje preko te mreže. Budući da AmEx ima sve podatke o plaćanju, može pratiti nositi otkupljenja prilično lako. Zatvaranje ponuda za otkup petlja je Singel najveći izazov u svakodnevnom ponude prostora. Čak Groupon Sada, Groupon mobilne aplikacije s instant ponude, zahtijeva sudjelovanje trgovci imaju iPhone i trenirati osoblje o tome kako iskoristiti nudi. AmEx ne pokušati promijeniti ponašanje potrošača ili trgovac, osim dati im poticaj za plaćanje s AmEx prema gotovinom ili kreditnom karticom.

Iako sve zvuči dobro na papiru, dokaz će biti u kvaliteti i gustoći ponude koje se mogu nabaviti AmEx. To će biti borba između lokalnih prodajnih snaga. Ali to izgleda kao Groupon i LivingSocial napokon neke ozbiljne konkurencije.


Nema komentara:

Objavi komentar