utorak, 19. srpnja 2011.

Granicama mogu biti mrtav, ali e-čitač Kobo je još uvijek živ i mrda

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/3B64zh-p1LU/:

Ja sam dovoljno star da zapamtite kada ide u lanac trgovine poput granica i branje vanjska strana knjige fizički je nešto što nije za uštedu vremena. Osim toga, kao i bilo koji knjiški moljac će vam reći, žlijebovi preko knjižara police za zakopano blago i molba knowledgable zaposlenika o njihovom čitanju preporukama je neobično uzbudljiv osjećaj, čak i na franšize. Ponekad (u mom nezaposleni pisac dana) sam se otići do najbliže granica i sjediti na podu i otvoriti knjigu i samo čitati cijeli dan dok sam završio, kao da je knjižnica. Ponekad sam čak bih kupiti nešto.

Čini se da "kupuju nešto" što se ne događa često dovoljno za granice da se posao više, kao i danas WSJ je izvještavanje da granice će biti zatvaranje svojih 399 trgovina i polaganje off 11.000 zaposlenika.

Zadnji put sam napisao granica nakon što je pod nazivom "Internet Rezultati Njegova drugu pobjedu dana, granice približi stečaju", supostavljanjem lanca problema s činjenicom da list nije mogao preokrenuti vijest u vremenu. No, možda to nije točno, ali internet na način upravljanja granica rješava na Internet koja je uzrokovala njegov pad.

Kao što je Harry McCracken piše u promišljeni post o tvrtki smrti ", posljednji put sam bio u granicama, koji je prošlog tjedna, prva stvar koju sam naišao kad sam ušao bio je veliki veliki stol od Kobo čitatelja. Ali to je očito daleko premalo, daleko prekasno. "granica najavio partnerstvo s Kobo u 2009, zaostaju daleko iza konkurencije Barnes i Noble je gluho.

Kobo, koji je tvrdio njegov neovisnost od granice kad granica podnio zahtjev za stečaj zaštite u veljači, a danas nam piše sljedeće pojačanje da je neovisnost u svjetlu zatvoriti vijesti:

"Kao jedan od prvih investitora u Kobo, granica manjinskog udjela u našu tvrtku i služi kao dio naše distribucije u SAD-u zajedno s Walmart, Best Buy, Sears i drugih trgovaca. Kao član šire nakladništva i maloprodaja zajednice, mi smo gledajući granica "priče sa zanimanjem i poslati naše najbolje želje svim ljudima granica.

U lipnju Kobo i granice počeli prelaska granice 'kupci' eBook računima Kobo osigurati izravan pristup najviše do datuma eReading funkcionalnost, aplikacije i uređaje. Kobo vlasnici će i dalje koristiti svoje eReader uređaje kao i obično i pregledavati i trgovina za nove naslova u Kobo Store bez prekida u službi. Kobo i dalje raste u Sjedinjenim Državama i širom svijeta, a mi smo vrlo zadovoljni s napretkom lansiranje novih Kobo eReader Touch Edition i europskih ured Kobo Njemačkoj. "

Tako da ste ga imate, granice kupcima granica E-Reader računi sada u osnovi su Kobo račune. Još uvijek nisam dobio riječ od Kobo o tome je li granica 'dionica Kobo će ići na likvidator Hilco potrošačkog kapitala i Gordon Brothers, ali ja sam guessing da će biti prenesena s drugim granica imovine (će ažurirati ovaj post kad sam saznati ). Možete pročitati Devin Coldewey je sveobuhvatan i više tehničkih pregleda Kobo uređaja ovdje.

Ono što čini granica priča posebno bolan je detalj da je Louis Borders je osnivač nije 90-ih pokretanja Webvan, koji je bio prethodnica online trgovine isporuke, a zatim je otišao u stečaj u 2001. Kao SF Business Times donosi, to je prilično pjesnički da se granica '

Nema komentara:

Objavi komentar