utorak, 26. srpnja 2011.

Pošta Moj e-outsources vaše emocije stranim rukama

Zanimljivi vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/07/25/snail-mail-my-email-outsources-your-emotions-to-foreign-hands/:
Mi kladiti Britney Spears 'klasika e-My Heart bi veliko djelo (i potencijalnih intelektualnog vlasništva govedina) Ivana Cash pokretanja, pošta Moja e-mail. 25-godišnji poduzetnik i ljubitelj čudan, uskoro-to-biti zastarjele oblik komunikacije napustiti svoj ​​posao dana oglašavanja u korist out-of-pocket, rukom pisane transkripcija uslugu. To je pravo, Gotovina i njegov globalnu mrežu volontera mukotrpno ponovno stvoriti digitalne salvos s procvasti od nespretan i potencijalno nečitak rukopis besplatno. Prije nego što nalet na preplaviti svojim poslužiteljima sa ep, pogrešno ravings, platiti zatvoriti pozornost na to 100 riječi granice - ne-gooders ruke umorni, ya know. To je igra riječima pristup ste posebnu netko zna vam je stalo, i sjajan način da se kaže, "Nadam se da dok ovo čitate ste više slinjenje ili pooping u svoje hlače." (Njihove riječi, mi kunu!)

Pošta Moj e-outsources vaše emocije stranim rukama prvobitno pojavio na Engadget dana ned, 25. srpanj 2011 16:59:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink Wall Street Journal Blogovi | izvor Pošta Moja e-mail | Pošalji | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar