petak, 17. lipnja 2011.

Pitajte Slashdot: alati za Linux disk encryption i integriteta?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/-l78O5jVtgk/Ask-Slashdot-Tools-For-Linux-Disk-Encryption-and-Integrity:
Anonimni čitatelj piše: "Imam bio koristeći Gentoo Linux za dugo vremena sada i uvijek smo bili zadovoljni s jednom od svojih mnogih disk encryption alata:. Cryptsetup (dm-kripta i LUKS), međutim, nedavno sam dao FreeBSD probati i, iako Zaključio sam BSD nije za mene, bio sam zadivljen geli (8), FreeBSD je disk šifriranje alat. To se događa ovaj alat također pruža ono što zove "autentičnosti način." Osim kriptiranje diska sektor po sektor, također pohranjuje checksumova (sha256 u mom slučaju), u njemu na svakom napisati. Na čita, ako ček mismatchs, to popularizira pogreške gore, što je rezultiralo, recimo, čitati () pogrešku . Tako ne moram vjerovati moj disk (osim naravno za boot particija) bilo više:. podatke nedosljednosti će biti otkrivena prije nego što se podaci koriste vlasništvo tražili dugo vremena bez odgovora, želim pitati: je li nešto slično ovoj u Linuxu Napomena: Korištenje Btrfs je važeća rješenja, ali je daleko od stabilne (dobio nekoliko oopses za vrijeme mog ispitivanja) ".

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar