četvrtak, 5. svibnja 2011.

Pitajte Slashdot: Postati mrežni administrator?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/M-EJizYFWUg/Ask-Slashdot-Becoming-a-Network-Administrator:
JL bubanj piše: "Nakon mnogo godina kao zvijezda programer, ja sam uzeti poziciju koja uključuje održavanje i obnovu in-house mrežu malih tvrtki. Tu su možda i 100 strojeva, mješavinu blade poslužitelja trčanje Linux i stolna računala sa sustavom Windows svih okusa. Uglavnom, moram učiti umrežavanje ispočetka. I have been given 'neograničeno' proračun za kupnju usmjerivači, preklopnici, itd., kako postaviti moj vlastiti mali test mreže kao dio procesa učenja. Dakle pitanje je:?? što je prava strategija ovdje Što usmjerivača ili skretnicama ili druge opreme trebao steći Koje knjige bi trebao sam pročitao Trebam li se nastava iz Cisco, globalno znanje, moje lokalne zajednice koledž, ili negdje drugdje "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar