nedjelja, 29. svibnja 2011.

Pitajte Slashdot: najbolji plan Smartphone za SAD za odmor?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WsJ2ANQPLk0/Ask-Slashdot-Best-Smartphone-Plan-For-a-US-Vacation:
SJrX piše: "Ja sam na planiranje posjeti Pacific Northwest za nekoliko tjedana, te je u potrazi za najbolji smartphone opcija dostupna. Roaming brzine prijenosa podataka i SMS stope su smiješno visoke (najbolji planovi su 0,80 $ / MB, a $ 0,75 / poruke.) Osim AT & T i Verizon Prepaid, postoje li bilo kakve druge opcije? (ja sam na iPhone 4 do GSM je potrebno.) Pretpostavljam da u SAD-u, ja nemam kreditnu povijest za koju bi se kvalificirala za plan, a ugovor je očito iz u pitanje. podataka i SMS su samo bitne stvari, s nekoliko stotina minuta biti dovoljno. Ja sam samo na planiranje se u SAD-u za 2 ili 3 tjedna, ali uglavnom u ruralnim područjima (US Route 101) toliko velika ( 3G) pokrivenost je važno. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar