utorak, 24. svibnja 2011.

Feature: Liječnici i stomatolozi reći pacijenata, "svi su svoju ocjenu pripadaju nama"

Zanimljive vijesti na URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/zU0pLD-lRP4/all-your-reviews-are-belong-to-us-medical-justice-vs-patient-free-speech.ars:

Kad sam ušao u urede dr. Ken Cirka, ja sam bio u potrazi za čistiji zube, a ne materijal za priču Ars Technica. JA koji je potreban novi stomatolog, i Yelp kaže dr. Cirka je jedan od najboljih u Philadelphiji području. Recepcionar predao mi međuspremnik s obrascima za ispuniti. Nakon uobičajene informacije o pacijentu obliku, bilo je "međusobnim sporazumom privatnost", koji me je zamolio da prijenos vlasništva bilo koje javne komentara Možda ću pisati u budućnosti dr. Cirka. Iznenađeni i ogorčeni malo toga, dobio sam u poduži razgovor s dr. Cirka je voditelj ureda koja je završila u meni odbija potpisati te joj pokazujući mi vrata.

Pročitajte ostatak ovog članka ...

Pročitajte komentare na ovaj post


Nema komentara:

Objavi komentar