srijeda, 4. svibnja 2011.

Caption Contest: Samsung unajmljuje David Beckham kao globalni brand ambasador

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/05/04/caption-contest-samsung-hires-david-beckham-as-a-global-brand-a/:
David Beckham je čovjek koji ne treba uvod. Doista, Samsung se nada da će biti jedna odluka upoznavanja, jer je samo prijavljeni engleski nogometaš djeluje kao globalni brand ambasador. G. Becks će biti odgovoran za širenje vijesti da je Samsung je jedan od glavnih sponzora Olimpijskih igara u Londonu 2012, a mi možemo vidjeti da je već primio prvu tranšu svojih naknada u obliku Galaxy S II . Lucky njega.

Thomas: "Žao mi je, ja je dobio španjolsku verziju, ovaj jedan kaže 'Sii' na sebi."
Vlad: "U 8.49mm, ovaj telefon je gotovo kao tanki kao moja žena!"
Tim: "Zar ne znate tko ste ili što je to, ali siguran sam da će se Victoria ljubav. To ja"
Amar: "Galaxy koja će klupu ne mene! Konačno"
Darren: "Čovječe, razbija mi ovu stvar Aura ".
Richard Lai: "Kao dio posla, Samsung će također biti najavljuje Galaxy S Beckham jezgre. Redu, to je samo zlatno dual-."
Myriam: "Dakle, želiš da drop-kick to pred kamerama, zar ne?"
Zach Honig: "Možda u ovoj galaksiji mogu osvojiti Svjetsko prvenstvo."

Nastaviti čitanje Caption Contest: Samsung unajmljuje David Beckham kao globalni brand ambasador

Caption Contest: Samsung unajmljuje David Beckham kao globalni brand ambasador prvobitno pojavio na Engadget o srijeda, 4. svibanj 2011 09:33:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar