ponedjeljak, 18. travnja 2011.

Pitajte Slashdot: Moram dati ga prijaviti na Naš odsjek Server?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nIgVMQat2nM/Ask-Slashdot-Do-I-Give-IT-a-Login-On-Our-Dept-Server:
jddorian piše "Ja sam šef kliničkih podjela u akademskoj bolnici (ne radiologiju, ali isto tako tech orijentirane). Moji kolege fakultet (desetak) želite prebaciti s papira kalendar za elektronički (noć i vikend na poziv rasporedu ). Većina imati iPhone ili slično, tako da sam predviđen CalDAV poslužitelju. bolnica IT odjela ne nudi iPhone kompatibilan kalendar alat, pa sam kupio (s mojim gotovina) malen poslužitelj, instaliran BSD i OpenLDAP za račune, i instaliran i konfiguriran DAViCal. Nakon što sam ga testirati out, JA elektronička pošta IT pitati dopustiti port 8443 kroz bolnicu vatrozid na ovom poslužitelju. tech (nakon pitaju što luke 8443 je bio za), rekao da će deblokirati luke, nakon što sam mu pružiti s korisnički račun na tom računalu (iako "ne trebati root pristup"). Bio sam iznenađen, a nakon što je s obzirom na, ja sam još uvijek nagnut prema protivnoj ovom zahtjevu, eventualno uzimanje ovo gore lanac. ja sam sretan dopustiti bilo skeniranje, kako bi se osiguralo da nema sigurnosnih problema, ali ja bih radije neka ne netko drugi imati korisnički račun. Što čitatelji Slashdot misliti? Trebam li dati IT korisnički račun na poslužitelju koji nije u vlasništvu ili upravlja njima? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar