To nije točno proljeće piletina , niti je to posebno novi u igri oglašavanja - Best Buy koristiti stvari natrag u 2009 gurnuti elektronike - ali nove oglasne kampanje s muževno tijelo sprej nabavljač Lynx (Axe u SAD-u) je stvaranje prošireni stvarnosti gotovo neizbježna. Created by BBH, globalna oglas agencija, video ispod pokazuje putnike u londonskom Victoria željezničke stanice bulji gore na divovski ekran kako bi pronašli sebe dočekali skimpily odjevena pali anđeo. Štos, lansiran 6. ožujka, privukao mnogo pažnje od prolaznika, a na više od jedne instance izazvalo neke lijepe, dobro, podebljano ponašanje. Do sada, prošireni stvarnosti uglavnom je stvar igrati u geek set - čak i prethodnih oglase enlisting takve taktike potrebne pristojan iznos rada iz publike - ali ako ovi pali anđeli su bilo koji znak, svi smo mogli biti poprijeko više nestvarnom svijetu vrlo brzo.
[Hvala, Ben]
Lynx prošireni stvarnosti štos scantly kapi odjeven anđeli na zemaljskim putnicima (video) prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 17 ožujak 2011 15:19:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .
Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari
Nema komentara:
Objavi komentar