utorak, 15. ožujka 2011.

Jeff & Rob Posjetite Lucasfilm

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4E9me3MP-XQ/Jeff-amp-Rob-Visit-Lucasfilm:
Prošle jeseni Hemos počeo raditi za silom: jedan od njihovih klijenata je Lucasfilm. Jedna stvar je vodila drugoj, i prošli tjedan sam dobio da posjetite njihove Presidio objekt u San Franciscu. Njihova politika sigurnosti me spriječiti govoreći ništa o super slatke stvari koje sam vidio u unutrašnjosti objekta, ali ja mogu postavljati ovu sliku od nas pored Yoda kip izvan prednja vrata. Zahvaljujući Matt Janulewicz za nas uzimajući u prednja vrata i pokazujući nam oko, Daryll Jacobson za otvaranje vrata cool i Tina Mills za prešanje klik. Ja sada mogu reći da sam bio fizički bliže Starwars.com nego moram Slashdot.org od 1998, kada je živio pod mojim stolom. Konačno, dvoboj je bačena: ako radite negdje cool (Pixar Apple NASA Bijele kuće Comerica Park??) Drop me e-mail! Ja sam ne koristeći iznad T-Shirts kao mita kako bi vidjeli super mjesta!

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar