petak, 31. prosinca 2010.

Pitajte Engadget: najbolji zvučni sustav / soundbar za oko 100 dolara?

Zanimljive vijesti prikaza u http://www.engadget.com/2010/12/30/ask-engadget-best-sound-system-soundbar-for-around-100/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan je Engadget Postavite pitanje dolazi nam iz Colin, koji treba njegovu gužve na jeftini. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.
"Ja sam bio u potrazi za pristojan set zvučnika koji mogu izbaciti prilično dobar zvuk. Idealnom slučaju, ja bih koristiti ove u spavaću sobu, uglavnom za gledanje televizije i igranje Xbox. Mi ne treba ništa previše snažan kao što sam ne punjenje divovski soba sa zvukom ništa. Ja sam čuo dobre stvari o Logitech maloprodajni setove, ali su također čuli da soundbars su veliki prostor za uštedu: alternative. ja sam otvoren za ljepušan velik dio HTIB, soundbars, itd, ali sam u nadi potrošiti oko $ 100 ili manje. Hvala! "
Znamo, da ste u potrazi za prikliještiti novčana jedinica u cilju da se taj poseban netko na fantastično fino datum sutra. Mi smo ga dobili. Ali ovih dana, $ 100 zapravo možete kupiti vrlo malo zvuka. Mi bi odjek one pozitivne osjećaje o Logitech maloprodajni setove, ali ako bilo tko ima bilo koji drugi ulaz, komentari su otvoreni dolje.

Pitajte Engadget: zvučni sustav / soundbar za oko 100 dolara? Najbolje prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 30 pro 2010 22:33:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar