nedjelja, 26. prosinca 2010.

Kako biti popularan na Facebook, kvantificirani

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/1RaF5FEJNCU/story01.htm:
Hugh Pickens piše "Network World izvješća koja Facebook upravo je objavio analizu riječi korištenja za oko milijun status ažuriranja od svog američkog engleskog jezika s riječima u ažuriranja organizirana u 68 različitih kategorija riječi na temelju lingvističke upit i Word Count (LIWC ) -.? softver analiza teksta program koji izračunava stupanj do kojeg ljudi koriste različite kategorije riječi kroz široku lepezu tekstova rezultati biti popularan na Facebook-u sve što morate učiniti je napisati duže ažuriranja statusa, razgovarati o glazbi i sport, nemojte biti pretjerano emocionalni, ne govorimo o vašoj obitelji, ne odnose se na vrijeme i koristiti riječ "ti" puno Facebook studija potvrđuje ono što imaju blogeri i Fox News poznat već godinama. negativne komentare proizvesti više online aktivnosti. Naravno, Facebook korisnici mogu kliknuti poput gumb češće o promjenama izražavanje pozitivne emocije. Ali Facebook naći ne možeš pobijediti negativnosti korisnika angažman, kao i tužan status ažuriranja prikupila više komentara nego one pozitivne. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar