srijeda, 19. listopada 2011.

Kodiranje Igre u 48 sati

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/PAE3tGfMsFo/coding-games-in-48-hours:
Odvojenim Thumbs blog prati 48-satni-dugo "igra Jam" na Queenslandu University of Technology u Australiji. Dvadeset momčadi igra razvijač - 16 indie i četiri profesionalna - natjecanje tijekom vikenda za izgradnju funkcionalne igra bazirana na nekoliko namjerno nejasne riječi. Ovaj članak dokumenti brainstorming sjednice i početkom prototipa rad. Citiram: ". Momčadi postaju manje pričljiv kao ponoći približava i pojedinih članova tima svi skrasiti u svoja radna mjesta Svatko čini se utvrdi da ne dopustite spavati preuzeti samo još sam se obilazak nekih drugih momčadi Jazavci se.. animirani, pokretima nogu prvi sa statičkim tijelima iznad njih. Ostali timovi nemaju umjetnosti još i samo koristiti obojene pravokutnike kao oni dobiti mehanika dolje. Drugi su još uvijek lijepe skiciranje koncept umjetnosti i kodiranje razini urednika. 'Za pomicanje po prostoriji je čuti slučajnih isječke kreativnosti i matematike. "Ako se krećemo z-osi, također, možemo to učiniti stvar 'ili' što ako smo proceduralno generira taj objekt." U tom jednom mjestu, šesnaest igre dolaze u tome da nisu bili ni koncepte osam sati prije. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar