Anonimni čitatelj piše: "Atlantic je priča o sporosti tehnoloških inovacija u visokom obrazovanju, naglašavajući nevoljkost mnogih sveučilišta da dijelove svog programa na internetu. '[L] ACK financiranja nije jedini razlog da se tradicionalnim sveučilištima i fakultetima ne reagiraju s vlastitim strateškim akvizicijama. U svim industrijama teško uvjeriti uspješne namještenika da inovacije na low end tržišta stvarno stvar. To je istina čak i za Akio Morita Sony, čiji se vrh rukovoditelji nisu kao i njegov Walkman, koji nije imao mogućnošću snimanja, činilo pametnije da se usredotoče na više-sofisticiranih proizvoda za high end tržišta potrošačke elektronike u obzir tradiciju i akademske slobode čine ga osobito teško poduzeti naizgled niske kvalitete inovacije u visokom obrazovanju. . Ali to je istina u različitim stupnjevima u svim industrijama. Bilo je poslovanje računala čips ili čelika, uspješni namještenici imaju poteškoća reagirati na remeti tehnologije, često sve dok ne bude prekasno. "
Pročitajte više ove priče na Slashdot.
Nema komentara:
Objavi komentar