četvrtak, 4. kolovoza 2011.

(Osnivač priče) Thrillist Ben Lerer o kupnji kupaca i ide gore protiv Groupon

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1fj0SXQVCwg/:

Osnivač Priče domaćin Chris Dixon nastavlja svoj ​​razgovor s Thrillist suosnivač i izvršni direktor Ben Lerer raspravljajući kupaca.

Prepoznajući linija misli da to nije optimalno za plaćanje za kupce, Dixon upite o Lerer strategije kupaca i kaže: "puno više tech poslovanja, uključujući Groupon uključujući i vjerujem Thrillist zapravo su izgradili ... velik dio ipak plaća kupaca, trčanje oglase i drugim stvarima da se ljudi kako biste se pretplatili, zar ne?

Lerer odgovara riječima: "To je istina, uvijek smo bili prešao u prvom redu organski rast, ali lijepa stvar o nekim od tih novih poduzeća, Groupon ili pozlaćena ili bilo koji od ovih novih modela je da oni zaista mogu biti podaci pogon tako da razumiju životne vrijednosti svojim korisnicima. "Nastavljajući s" ako ste u mogućnosti otići i kupiti puno tih 2 $ dolar korisnicima. . . i oni bi se u vrijednosti od $ 10, možete otići i graditi stvarno velik posao vrlo brzo. "

Kretanje naprijed sa Groupon temu u video ispod, Dixon otvara na veliki razgovor okolnim "kako obranjiva ove poslovne su" i pita: "kako tvrtke poput ove stvoriti održive imovine?"

Lerer bilješke snagu Groupon lokalnih prodajni tim i prepoznavanje branda, prije nego što pokazuje da postoje izazovi. Kruže razgovor natrag na vlastitu tvrtku Lerer kaže: "Ja ne gledati na lokalnoj kao nešto što, ako mi je kao samostalni poslovni nešto što bih sve što je uzbuđen o tome. Razlog Mislim da smo jako dobro uklapaju da su neke lokalne trgovine jer smo već potrošači u mjestu ... i već smo razmjera na tržištima idemo u. "

Potražite posljednjih epizoda Osnivač priča ovdje , uključujući i dio I i II dio od Lerer intervju, kao i intervjue sa pozlaćenim je Kevin Ryan

Nema komentara:

Objavi komentar