četvrtak, 4. kolovoza 2011.

Je slobodan softver spreman za E-izdavaštvo?

Zanimljivi vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Yi0QD_o5-TM/Is-Free-Software-Ready-For-E-publishing:
johanneswilm piše: "Tijekom više od 3 godine sam bio pisanja moj doktorat o politici Nikaragva. Budući da je većina profesionalnih sustava za PDF generacije, otišao sam s lateks, a da bi tekst dostupan za urednika, ja se LyX urednik. Sada datum objave dolazi kraj, otkrio sam sam morao provesti dosta vremena stvarajući scenarij za pretvaranje rukopisa u formate kao što su ePub što nitko od dostupnih alata su vrlo spremni to učiniti automatski. od lateksa samo dobre za pisce u prirodnim znanostima? je open source zajednici bojkota knjiga formata, kao što je Richard Stallman je predložio? postoje bolji alati učiniti isto? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar