utorak, 7. lipnja 2011.

Pitajte Slashdot: Softver na organiziranje Heterogena Mix datoteka?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/hn5j4JNNrpc/Ask-Slashdot-Software-To-Organise-a-Heterogeneous-Mix-of-Files:
BertieBaggio piše "Ja sam student medicine na kraju akademske godine težak da biste dobili moj bilješke organizaciji. Ja sam u potrazi za organizaciju softvera dokument sustava organizirati mix teksta bilješke, časopisa članaka, dijagrami i skenira. Idealno kao Sustav će omogućiti pun-tekst i metapodataka za pretraživanje, više kategorizacije (npr. oznake), očuvati temeljne datoteke i biti cross-platforma (Linux / Windows / OS X). Dok sam ne zazire plaćati za takve složene rješenje, idealno Softver će biti FOSS tako da proširenje ili migracije su moguće ako je potrebno. pretraživanje putem Desktopa (npr. Google Desktop) vjerojatno ne 90% od onoga što želim osim više kategorizacije, što je značajka sam najviše zanimaju u. Traženje okrenut gore slično pitanje tamo kod 43folders koji mi je ukazao u smjeru Radovi i DevonThink, ali to su OS X i čini se da više usmjerene na akademski rad organizacije. Što se preporuke ne Slashdot zajednice imaju za razvrstavanja i organiziranja heterogena mješavina kartoteka? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar