subota, 4. lipnja 2011.

Pitajte Slashdot: koristi za Small Office Server?

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/iFi4vVJpkZU/Ask-Slashdot-Uses-For-a-Small-Office-Server:
ragnvaldr piše "Ja sam" IT čovjek "za ured od oko desetak ljudi. I kad bih se reći dečko, mislim ja sam jedina ovdje koja se može koristiti google dovoljno dobro da može shvatiti kako stvari rade . Imamo 500GB Mac poslužitelj s Drobo s 6TB za pohranu u prilogu. Do sada je sve to poslužitelj se je back up podataka, a ja želim da bude malo više koristan. Imamo i FileMaker server na njemu, koje sam još kako bi naučili kako koristiti uopće, a kamoli učinkovito. Bilo koji sugestija da bi ovaj stroj nešto više koristan? "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar