subota, 28. svibnja 2011.

Pitajte Engadget: najbolji sub-$ 100 5.1-kanalni surround zvučni sustav?

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/05/27/ask-engadget-best-sub-100-5-1-surround-sound-system/:
Znamo da imate pitanja, a ako ste dovoljno hrabri da pitati svijet za odgovore, ovdje je izlaz da to učinite. Ovaj tjedan's Pitajte Engadget upit dolazi nam iz Greg, koji se treba 5.1-kanalni surround zvuk u najgore, većina jeftin način. Ako ste u potrazi za poslati upit vlastitog, kap nam liniju na pitati [at] Engadget [dawt] com.

"Ja sam u potrazi za proračun 5.1-kanalni surround zvučni sustav za sebe postaviti sa rudimentaran kućnog kina. Imam Panasonic Viera TH-42PZ85U TV, i dok slika je u redu, interne zvučnike su malo nedostaje. Ja znam da gotovo svaki zvučni sustav, bez obzira koliko jeftino, vjerojatno će biti poboljšanja, pa sam se više usredotočile na uštedu novca nego uzimajući um-puše audio. vrijednost je ime igre. Možete li mi dati bilo koji dobar vodi? Hvala ! "

Prije pet godina, 100 dolara ne bi li se mnogo u surround zvuk svijet, ali danas? Danas, to je sve što trebate. Bacanje Vašu pomoć u komentarima ispod!

Pitajte Engadget: sub-$ 100 5.1-kanalni surround zvučni sustav? Najbolje prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 27 svibanj 2011 22:55:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar