četvrtak, 26. svibnja 2011.

Kineski zatvorenici prisiljeni proizvoditi virtualnog zlata, pravi profit za njihove zaštite

Zanimljive vijesti na URL:http://www.engadget.com/2011/05/26/chinese-prisoners-forced-to-produce-virtual-gold-real-profits-f/:
Virtualnih dobara gospodarstvo od masivno multiplayer online igre mogu biti uspješan, ali to je također stimulativno neželjenih nuspojava: eksploatacija. Bivši zatočenik u zatvoru u provinciji Heilongjiang, Kina, rekao je Guardianu o tome kako je on stvarno bio prisiljen u igru MMOs poput World of Warcraft za prikupljanje plijen, koji zatvorskih stražara bi onda preprodavati online za onoliko koliko 6000 ¥ ( 924 dolara) po danu. Takvi iznosi će biti proizvod do 300 zatvorenika radi 12-sata dnevno smjene, iako predvidivo su vidjeli nitko od profita sebe. Neimenovani izvor je bio u "re-edukacije kroz rad", logor, gdje uobičajena trudio bi uključivati ​​stvarne, a ne virtualna, rudarstvo. Profitabilnosti on-line tržišta naizgled je inspiriran zatvoru šefovi kretati se s puta, međutim, s poslovnim se tako brzo da računala "nikada nisu isključena." Kineska vlada edikt iz 2009 je trebao imati uveden uvjet da online valutama trguje samo ovlašteni subjekti, ali je vjerovao da je praksa korištenja zatvorenika na taj način se nastavlja nesmanjenom.

Kineski zatvorenici prisiljeni proizvoditi virtualnog zlata, pravi profit za njihove zaštite prvobitno pojavio na Engadget o Thu, 26 svibanj 2011 05:14:00 EDT. Molimo pogledajte naše uvjete za korištenje feedove .

Permalink | izvor Čuvar | Pošalji ovaj | Komentari

Nema komentara:

Objavi komentar