petak, 18. ožujka 2011.

'Avantura' U Self-Publishing IT knjige

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/T39l4_NP0L0/The-Adventure-In-Self-Publishing-an-IT-Book:
Anonimni čitatelj piše: "Autor Keir Thomas je blogged o svojim iskustvima self-izdavaštvo računalni knjiga Citiram:". Znao sam da objavljivanje knjiga će biti teško tako da sam smislila ideju: zašto ne dati daleko eBook (PDF) verzija? JA mogao iskoristiti Amazon S3 za hosting datoteku, tako da bi trošak mene samo nekoliko dolara mjesečno. Naravno, davanje daleko oprema generira puno publiciteta. ... Budući da ide na prodaju na početku 2009, knjiga je me $ 9,000. ... Ja sam imao lošije plaće u mom životu, i veoma sam zahvalan, ali znam da ukupna naknada bi vjerojatno bio veći da sam prošao kroz tradicionalne rute rada s mainstream izdavača. ja procjena moram dati 446 primjeraka eBook za svaku prodaju tiskano izdanje. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar