petak, 18. ožujka 2011.

Android devs Game Over Zabrinuti Jednostavnost Kopiranje

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4AO1ZwWDbrk/Android-Game-Devs-Worry-Over-Ease-of-Copying:
The Guardian izvještava o problemima s kojima se suočavaju igru ​​odluka o Android Market. Neki nezavisni programeri su da njihove igre su previše lako kopiraju i prodaju po natjecatelji, i oni kažu Google ne reagira dovoljno brzo na izvješća o kršenju autorskih prava. Citiram:.. "Jedan od mojih klijenata me e-poštom prije tri tjedna, i obavijestio me da je još jedna tvrtka prodaje verzija moje app - piratskih i poslali kao svoje Naravno, kontaktirao sam Google odmah je trebalo Googleu dva dana da se app dolje. To je također izdavač prodaje druge verzije piratske igre. kontaktirao sam originalni programeri tih igara, ali oni su još uvijek se prodaje tjedan dana kasnije. Čovjek bi pomislio da [Google] može imati liniju za stvari kao što je to! bih Također imajte na umu da je izdavač prodaja piratske igre i dalje je trgovanje na android tržište. Oni nije 'ravan dobiti njihov račun suspendiran. ... Zašto su ti računi još uvijek smiju biti trgovanje? To je nemaran koliko sam zabrinut. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar