subota, 26. veljače 2011.

Pametni telefon dobiva Vozač Od prebrze vožnje karte

Zanimljive vijesti na URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/oDKQA3MV4qs/Smart-Phone-Gets-Driver-Out-of-a-Speeding-Ticket:
Hugh Pickens piše piše: "Sahas Katta piše u Skattertech da prometni policajac ga izvukao preko dok vozite kući i dao mu jedan prebrze vožnje karte, ali zahvaljujući njegovim Android, on je završio hodanje izvan prometa suda, bez da plati novčanu kaznu ili dodavanjem jednog ukazuju na njegov rekord. "Ja srećom dogodilo da su Google Naslovi prikazivati kada službenik me naveo za prebrzu vožnju, a tarifni natrag kući od prijatelja mjesto", piše Katta. "ograničenje brzine na tom području bio je samo 25 milja na sat i policajac je radar pištolj šokantno ostvarila mi vožnju preko 40 milja na sat "Jednom na sudu Katta pitao časnik posljednji put je pohađao radar pištolj treninga, kada je uređaj zadnje kalibriran, ili jedinice broj modela -. nitko od kojih je policajac mogao odgovoriti . "Zatim sam predstavila svoje vrijeme ovjerene GPS podatke s detaljima o moja prosječna brzina kretanja i maksimalna brzina za vrijeme mog kratkog voziti kući. Oba brojevi su dobro unutar posted ograničenja brzine ", kaže Katta." Sudac je trenutak, a izjavio je da nisam bio kriv, ali je imao neobično izjavu koja je uslijedila. Da bi se izbjegla bilo tumačenja o svojoj presudi, on je izabrao da razjasni svoju odluku navodeći nedostatak dokaza o časnika dio. On je napomenuo da on nije bio dovoljno upoznat sa GPS tehnologijom kako bi odluku na temelju dokaza moj, ali ja ne mogu pomoći, ali zamislite da je to bio važan faktor. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.


Nema komentara:

Objavi komentar