nedjelja, 28. studenoga 2010.

Što 2D GUI Zaklada koristite?

Zanimljive vijesti prikaza u http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/b64Z32IMlGQ/story01.htm:
Zmee piše: "Ja sam obličje za izgradnju 2D zahtjev za osobnu uporabu i ja ću morati koristiti platnu boje prilagođene objekte. Ja sam težak da biste utvrdili što temelj za korištenje i ne nalazi dobar side-by-side usporedba . raznih okusa Za referencu, trebam završni program za rad u Windows;. Linux je poželjna, ali nije obavezna Ja sam gledao na WPF, Qt, OpenGL, Tcl / Tk, Java je AWT, a drugi sam malo sklonost da. sam jezik, ali svaki od tutoriali Čini se da zahtijevaju značajne investicije vrijeme. Kao takav, Ja sam obličje vidjeti što zajednica koristi i ono što se čini da rade za ljude koji prije donošenja ulaganja. "

Pročitajte više ove priče na Slashdot.




Nema komentara:

Objavi komentar