nedjelja, 16. listopada 2011.

U ringu: Problemi, problemi svugdje

Zanimljivi vijesti na URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Q8cr4OJRukg/:
Seth Sternberg | CrunchBase Profile

Seth Sternberg je direktor i suosnivač Meebo . On piše ovaj gost stupac, u ringu, od CEO perspektive.

Kada ste se odlučili ste da odete na start, ili trčanje, pokretanje, ti si se prijavili za probleme. Puno problema. Oni su posvuda. Novi natjecatelja. Ključ zaposlenika odlazi. Niste pogoditi brojeve. Tržište pomak pružanje usluzi beskoristan u godinu ili dvije.

Kada prvi put pokrenete, oni su gotovo zabavno. "Oh, kako sam ja æu riješiti taj jedan?" Ili još bolje, "Sve ove BO žele ući u moj posao!" Naravno, oni također imaju tendenciju da izgledaju egzistencijalne. Nemate puno na početku, tako dobro se osjeća kao da može učiniti, "Mi smo samo sletio strašan partnerstvo. Mi smo samo postali milijunaši! "I loše se osjeća kao da može uništiti vas," Sveti sranje, Facebook je pokretanje što? Mi smo mrtvi. "

Kao što razmjera, više problema Čini se da obrezivanje-satu. Sustav koji je radio super dobro, kao i kako se inženjeri odabrati projekte, svi od naglog prekida nakon što se vrh proteklih 12 inženjera. Tko je znao da bi se dogoditi onda? To je učinio, i osjećala sam se kao da se dogodilo iz plave. Prije nego što to znam, vaš inženjeri osjećaj nemotivirani, sustav izgleda slomljena, i to više nije zabavno

Za CEO, to može dobiti overwhelming brzo. Ako imate veliku momčad, najviše problema dobiti riješiti prije nego li ikada čuli za njih. Ali postoje dovoljno velike probleme koje ćete čuti o, barem jedan dan. A to nije lako probleme koji bi se vaš način. Oni već je dobio rješenje. Umjesto toga, oni su najteži problemi koje ljudi donose na svoju pozornost. Iz dana u dan. To je, prijatelji moji, može biti zamoran.

Jeste li uhvaćen postava još? Ogroman, masivan, mogli biste izgubiti svoj posao vrsta rizika vrebaju u ovoj priči još? To je sve previše lako postati predsjednik koji telegraphs "ne donose mi svaki prokleti problema you're pametnim riješiti svoje probleme. Zato sam ti zaposleni! "To, u stvari, može se činiti osobito učinkovita. Usvojiti tom položaju i problemima navodno će brinuti o sebi ... sve dok sve one probleme koji vreba nikada nije napravio za vas, zbog straha od vas ne žele da ih čuje, rezultat u opadanju tvrtke. Buh-bye.

Dakle, što učiniti? Prvo, očito, oduprijeti iskušenju da postanu da CEO koji nitko ne želi reći što se zapravo događa. Samo nemojte biti da je momak ili gal. To znači da morate slušati probleme koje dolaze svoj put i, koliko god možete, igrati promet redatelj. Pomozite im shvatiti tko raditi s da riješe svoje probleme. To je nevjerojatno Osnaživanje ako mogu pomoći drugima naučiti kako riješiti svoje probleme, a ne rješavanje problema za njih.

Drugo, to je sve o obrazovanju. Morate naučiti ljude kako prepoznati i riješiti probleme kada su usponu, a ne dopuštajući im da zagnojiti i postati velika stvar. Hvatanje probleme rano (npr: naš sustav za odlučivanje što inženjeri rade na razbio) često čuva većim problemima od uvijek događa (npr: naše zvijezde inženjer želi napustiti). Nastava to, ispostavilo se, je iznenađujuće složena

Jednom sam počeo shvaćati da sam potreban da bi se aktivno razgovarati s ljudi na Meebo o identificiranju i rješavanju problema, mislio sam da bi jasno biti dovoljno reći: "Dečki, ne dopustite probleme zagnojiti. Ako primjetite problem, to popraviti ili dovesti do nekoga tko može! "To wasn't-nekako problema još uvijek festered bez riješiti. Tako sam počeo telegrafske proces rješavanja problema.

1. Prepoznati da problem postoji.

2. Prepoznati uzrok problema.

3. Pretpostaviti rješenje.

4. Provesti rješenje.

Razmišljajući o problemima u STR

Nema komentara:

Objavi komentar